Shadery-Które wybrać?
W poprzednim poście była mowa o Shaderach i ich instalacji. Jeśli jeszcze nie wybraliście odpowiadających "Cieni", w tym poście pokażemy Wam wady i zalety najczęściej wybieranych Shaderów.
___________________________________________________________
1. Shadery SEUS
Sonic Ether Unbelievable Shaders - czyli w skrócie SEUS
--Zalety--
- Piękne niebo
- Przeźroczysta i realistyczna woda
- Niesamowity deszcz
- Pochodnie, latarnie, ogniska trzymane w ręce emanują światłem
- Dobrze wyglądają w Netherze
--Wady--
- Obciążenie komputera
- Spadek FPS
- Bardzo Ciemne noce
- Lekko rozpikselowane niebo
2. Shadery BSL
--Zalety--
- Super klimat
- Dobrze wyglądające chmury
- Piękne niebo
- Małe fale na wodzie
- Trawy, liście falujące na wietrze
- Wsparcie dla Netheru
- Dużo opcji
--Wady--
- Czasem nie widać deszczu 🤨
_______________________________________________________________________________________
3. MrMeepz Shaders
--Zalety--
- Dobre Shadery na początek
- Mało obciążające
- Prosta obsługa
- Jasny, słoneczny klimat
- Lepsze cieniowanie
- Przeźroczysta woda
--Wady--
- Dość ciemne cienie; Mogą być uciążliwe
- Mało dodatkowych funkcji
___________________________________________________________________________________________
Powyżej wymieniłam kilka najczęściej wybieranych Shaderów, ale jest ich o wiele więcej. Mnie najbardziej się podobają Shadery BSL. A Wam? Które Shadery najbardziej lubicice? Wybierzcie takie, które najbardziej Wam odpowiadają.
Komentarze
Prześlij komentarz